Kanske dags att återliva tråden med lite bilder iaf:
Helgen i klimpfjäll startade som skit med med att kvadda skotern och kropp ordentligt på lördagen innan hillclimben tävlingen. Vart provisoriska lagningar som höll helgen ut. Efter det så fick man skära ut förstärkningsplåtar till tunneln för att köra säsongen ut.
Tack å lov har man världens bästa försäkringsbolag(svedea) så dom godkände min förstärkning och lät mig köra säsongen ut. För att sedan få reparera skotern. :nuts:
Denna bild togs i Klimpfjäll innan kraschen.
Sedan vart det en avslutningsresa till Riksgränsen och hälsa på Jan Grönberg & Co. Tyvärr var vädret desto sämre så det blev mest att läka kroppen med pilsner och bastu :madgrin:
Tanken var ju att sätta stopp där för säsongen. Men då den inte direkt bjöd upp till något bra väder så kändes de lite tomt...
Så jag tog chansen å stack upp till Riksgränsen en gång till då det skulle bli bluebird och sol på midsommarafton. Och herregud vad mysigt det blev. Blev endast att ta det helt lugnt och chilla i solen samt köra runt på lite sightseeing. 6 mil bjöds det på och helt klart värt mödan. Få förunnat att kunna köra skoter midsommarafton.