vilken är den bästa mattan till m-serie arctic-cat ?
behöver en ny matta den suger den ja har nu :bawling:
nån som vet?
behöver en ny matta den suger den ja har nu :bawling:
nån som vet?
Låter som att du letar efter orgina mattor till olika M modeller (så är säkert inte fallet, men det är så du fortmulerar dig)
Då skulle jag nog säga att 2009ans matta är jävligt bra (Vet inget om 2010ans), men 2009an har iallafall har vinklade kammar för att samla all snö i mitten av mattan.
ja verkar ju inte som det är nån som vet nå:hmmmm2:en killer matta på en m5 låter kanon.
Hur gammal är du föressten?=S
dieselknugen:vänd på den...
30-40m lucka? Det måste sitta dropbrackets på den skotern :aetsch:dieselknugen:
Om du har vänner som du åker med nu så har du inte lika många efter första turen med vänd matta, tro mig...
Kompisen vände mattan på sin M7:a och det är helt omöjligt att åka bakom. Snöstorm, måste ha 30-40m lucka...
ja men man kmr ju alltid först då haha om man är det från början=)dieselknugen:
Om du har vänner som du åker med nu så har du inte lika många efter första turen med vänd matta, tro mig...
Kompisen vände mattan på sin M7:a och det är helt omöjligt att åka bakom. Snöstorm, måste ha 30-40m lucka...
30-40m lucka? Det måste sitta dropbrackets på den skotern :aetsch:
Jo, om man kikar på bilden så står den rakt bakåt, så där vart snösprutet på min MC när jag vände på mattan (challenger)Har den där skotern någon stänklapp ?
¨Jo, om man kikar på bilden så står den rakt bakåt, så där vart snösprutet på min MC när jag vände på mattan (challenger)
Du kanske inte vet om att Attack 20 har 2 rotationsriktningar??¨
det är ju därför man har rotations riktning på mattan..
för snön åker ju in i boggin hela tiden å kyler slides har ja för mig å när man vänder då far ju allt bakåt istället---
nå väl ja kapa min kammar blev då mkt bättre nu iallafall
får vara så tills man hittar nån matta:beer: