Bäver bakdel!!

hilppari

Välkänd medlem
31 jul 2004
104
0
6
FINLAND
TJA

är det nån här på forumet som vet av nån länk till nån sida där det finns ritningar så man får 04-look bakdel... bäver bakdelen faller inte riktigt i min smak... :) lr om någon har ritningarna på datorn kan ni ju maila den till mig på Kimm_666999@hotmail.com .... vore ju shysst

tack på förhand

Now: Ski-Doo Mxz 600 -01 Next Month: Ski-Doo Mxz REV 600 -03... Those Sleds Pwnz You All... :)

Olov Johansson

Välkänd medlem
31 dec 1999
158
0
6
41
Umeå
www.ninelives.se
De skoterhandlare som säljer Ski-Doo skall kunna ta hem denna modifiering som gör skotern klart bättre i djupsnön och får ett mänskligt utseende bak.

Finns även en kille i Falun vid namn Johan som gör dessa bakdelar.
PM:a mig för hans nummer.

wolf_edition

Välkänd medlem
18 feb 2007
440
5
16
41
UMEÅ
Lyfter denhär 4 år gamla tråden då jag inte ser nån mening i att öppna en ny....

Om någon vet av nån som säljer bakdelen eller ombyggnadskit till en Rev 800 -03 så skulle jag bli kanonglad...

Ser tyvärr ut som själva f*n orginal... :/

skicka ett pm till mig lr maila mig

wolf_edition

Välkänd medlem
18 feb 2007
440
5
16
41
UMEÅ
har nu fått kontakt med dom.

Lite lustigt dom har kvar varan på sin sida men dom har den inte hemma..
Fick mail av dom att dom har slutat & sälja ombyggnadskitten...

ALLT verkar vara slut hos dom.. hur seriösa e dom ? :S

R

Robin

TJA

är det nån här på forumet som vet av nån länk till nån sida där det finns ritningar så man får 04-look bakdel... bäver bakdelen faller inte riktigt i min smak... :) lr om någon har ritningarna på datorn kan ni ju maila den till mig på Kimm_666999@hotmail.com .... vore ju shysst

tack på förhand

Now: Ski-Doo Mxz 600 -01 Next Month: Ski-Doo Mxz REV 600 -03... Those Sleds Pwnz You All... :)

Ritning å ritning, behöver man verkligen det för någon så enkel konstruktion? Har du bara tillgång/kunskap om att bocka en bit aluplåt, manövrera vrålapan (vinkelslipen), borra några 5mm hål och dra i lite nitar så fixar du det där på en eftermiddag;)

Men om du nu ska tillverka en så tipsar jag om att du ska ta och tiga på halklister eller liknande på fotstegskanterna, ser så jäkla B ut med alla dessa ombyggda 03ors revar som inte har det..