E
ejwbegysv
Fick en faktura idag på 7222kr bensin för den senaste månaden... Får nog dra ner på gräsklippandet... eller nått.
:hmmmm2:
Men det kan väl inte vara bara till snöskoterrn, för dom pengarna så må väl några liter ha passerat genom bilen oxå, för så mycket gräs finns väl inte just nu ? :afraid:Fick en faktura idag på 7222kr bensin för den senaste månaden... Får nog dra ner på gräsklippandet... eller nått.
jäklars,antingen kör du V8 eller så drar din skoter hur mkt soppa som helst, eller räknar jag helt fel 7222/65=116kr/milen /14 spänn litern =8,32 liter milen - bilkörningen,så antingen drar den mkt eller så e de mkt bil eller så räknar jag dåligt,men skit samma de e bara vinter 1 gång om året å de får kosta65 mil skoter och lite bilkörning.. men kul hade jag
Huvudsaken man har kul, april och majräkningarna brukar vara ännu roligare, gäller att hålla dem från insyn av den äkta hälften:bigsmile::becky:65 mil skoter och lite bilkörning.. men kul hade jag
Ja den där förbaskade gräsmattan.. tur att det är vinterHuvudsaken man har kul, april och majräkningarna brukar vara ännu roligare, gäller att hålla dem från insyn av den äkta hälften:bigsmile::becky:
Har 34 mil enkel resa till bra skoteråkning..jäklars,antingen kör du V8 eller så drar din skoter hur mkt soppa som helst, eller räknar jag helt fel 7222/65=116kr/milen /14 spänn litern =8,32 liter milen - bilkörningen,så antingen drar den mkt eller så e de mkt bil eller så räknar jag dåligt,men skit samma de e bara vinter 1 gång om året å de får kosta