Monterat Tikka slutburk och det gav inget så jag rev ut förgasarna och se där ett reed-blad var borta på mitten cylindern. Monterade Vforce3 reeds med mellanlägget och skotern vaknade till liv, går utav h-vete halvgas och uppåt men tomgången strular... pendlar, dör jag har skruvat upp den ganska mycket, men den kan slockna då jag kör och släpper gasen, sedan tycker jag den inte vill gå ned i varv om man kör typ halvgas och släpper -det liksom hänger kvar på gasen ett tag.
Jag misstänker för små lågfarts munstycken? Förgasarna är original och rengjorda, powervalvs justerade...
Tips på bestyckning om ni haft samma fenomen... tänkte jag slipper köpa på mig hur många munstycken som helst och inte behöva demontera 50-11 gånger... det är lite bök att byta på dessa maskiner.
Jag misstänker för små lågfarts munstycken? Förgasarna är original och rengjorda, powervalvs justerade...
Tips på bestyckning om ni haft samma fenomen... tänkte jag slipper köpa på mig hur många munstycken som helst och inte behöva demontera 50-11 gånger... det är lite bök att byta på dessa maskiner.