E
Ej medlem/Inloggad
Skitdåligt av alla som kör skoter,men inte kan betala den lilla avgift som ett medlemskap i en skoterklubb kostar.
Jag håller med man satsar 50k på skoter och 10k i kläder och andra tillbehör men kan inte pejja 150:- för ett års medlemskap i klubben som håller lederna fina där man bor. Jag bor i Timrå och är medlem i Matfors skoterklubb men snart även i Timrå skoterklubb bara för att jag kommer att utnyttja lederna även här. 150:- är inte en tank soppa ens, så lös medlemskort ni åxå så kanske era leder är lika fina som dom i Matfors =)Ej medlem/Inloggad skrev:Skitdåligt av alla som kör skoter,men inte kan betala den lilla avgift som ett medlemskap i en skoterklubb kostar.
Vore säkert kul för 40+are om yngre skoteråkare dök upp på skoterträffarna, även dom träffar där det bara grillas korv.<PolarisRacing> skrev:Håller med där, klubbarna borde ha mera träffar och såna saker. Och framför allt måste dom på nått sätt annonsera om det också. Jag tror aldrig jag sett nått sånt här.
Och sen dom här träffarna som finns nånstans, jag har hört att det bara är korvgrillning med 40+ are som är på såna. Dom skulle kunna hitta på nått så även yngre skoterfantaster lockas dit.