Bilder 2010

Ga1337

Välkänd medlem
23 dec 2008
570
0
16
Norrbotten
Tycker alla skotrar har blivigt snyggare till och med yamaha fast dom har alltid sett ut som skit:aetsch:

Gillar färgerna på 2010:eek:rna, dynorna hade också snygga mönster :D. Jag håller med, Andersson, Lubsor och night stalker, äldre skotrar ser bättre ut. Jag menar kolla bara på Yamahas Phazer,Venture och nytro? Ski-doos Freestyle? Klarar knappt av att se på dom utan att "schöjjes"

Farsan har en XRS 600 -07 och skilnaden är som natt och dag. Nyare skotrar har betydligt skönare körställning och är i övrigt allmänt bättre än äldre skotrar men dom flesta nya skotrar ser förjäkliga ut, speciellt yamahas då :D

Stelt

Välkänd medlem
5 nov 2008
1.088
0
16
Luleå
Tycker alla skotrar har blivigt snyggare till och med yamaha fast dom har alltid sett ut som skit:aetsch:
Vad sa du om min fina Vmax! :mad::mad::mad:

Bara Apexen som ser bra ut av alla Yamaha idag.
Resten ser ut som en mygga med skidor...

Yamaha_nisse

Välkänd medlem
22 mar 2007
7.744
5
36
Eskilstuna / Åre
www.ayriders.com
*****r va frän tundran var! Helt klart brutalaste skotern än så länge i 2010års upplaga (alla märken)..

Vilken motor blir det i den? :D

EDIT: Såg stod 550f på huven, var ju lite synd. Hade hoppats på 4tec motorn!

Beretta

Välkänd medlem
11 okt 2006
5.519
33
48
Har dom förlängt 600 E-tec i år?

154"

Var den inte 146" tidigare?

skippi

Medlem
11 mar 2008
16
0
1
Norge
De har ikke blitt penere med årene, Tundraen er dog et hederlig unntak og ser faktisk ut som en scooter.

bajsen

Medlem
14 feb 2009
10
0
1
At den ikke ser ut som stryk, termosfjæringen er jo praktisk på en skuter som Tundra.
jeg mente ikke å fornærme deg hvis du er en av de som har bestilt tundra 2010 modell, men hvis jeg var deg ville jeg parkert den bak huset:beer:

skippi

Medlem
11 mar 2008
16
0
1
Norge
jeg mente ikke å fornærme deg hvis du er en av de som har bestilt tundra 2010 modell, men hvis jeg var deg ville jeg parkert den bak huset:beer:
Parkere bak huset og kun bruke den når det er mørkt, mener du:laugh: Har ikke bestilt ny skuter, men takk for tipset:aetsch:.