Bilder: Fastkörningar

Grillis

Välkänd medlem
7 jul 2007
570
0
16
Vuollerim
Jag och en polare var ut en sväng idag också, så det blev några fastkörningar då vi var och lekte i över 50cm puder :)

Var Bra med snö, dock lite för mkt snö för kortbandare :laugh: Så till nästa år blir det förlängning eller skoterbyte :D

Öhh, jag har en sxr 500 och vi har 50 cm snö typ och har då inte kört fast än går typ inte kört fast typ 2 gånger i nån plogkarm.

Undie

Välkänd medlem
16 dec 2005
3.280
125
63
50
Orsa
Öhh, jag har en sxr 500 och vi har 50 cm snö typ och har då inte kört fast än går typ inte kört fast typ 2 gånger i nån plogkarm.
Beror på liite vad det är för snö oxå... sen kanske på föran då =)

_night_stalker_

Välkänd medlem
17 jan 2007
4.334
1
36
Strömsund / Straejmie
Lite bilder från ida :D

Jag tog mig nästan upp

För lite fart

Jag skulle ha försökt svänga höger ist för att försöka köra upp för backen med så lite fart..

Blir helt klart en ny matta nästa år, en 32a är lite lite:p

Polaris_Glenne

Välkänd medlem
11 okt 2006
1.905
0
36
sundsvall
jag har kört kanske 80 mil denna vinter men som sagt går inte att köra fast när dom där 50cm sprutat bort då har du fullt fäste igen på backen så jag vet inte vad problemet är?

Då låter det som ni har väldigt tråkig snö att köra i om det bara "sprutar bort", och sen sa jag inte 50cm, jag sa över 50cm.

Men visst, lasta skotern din på ett släp och kom hit och kör upp där vi var och körde utan fastkörning så ska du få en kakburk av mig :bootyshake:

Grillis

Välkänd medlem
7 jul 2007
570
0
16
Vuollerim
Då låter det som ni har väldigt tråkig snö att köra i om det bara "sprutar bort", och sen sa jag inte 50cm, jag sa över 50cm.

Men visst, lasta skotern din på ett släp och kom hit och kör upp där vi var och körde utan fastkörning så ska du få en kakburk av mig :bootyshake:
ja jag gillar ju kakor så men det ända problemet är att jag byte till en viper mountain idag och då är det 1m för lite snö

Erib

Välkänd medlem
30 okt 2008
1.430
1
16
Orsa
Körde fast för första gången idag med 44mm mattan :p skulle prova på att åka över en driva på ca 1m från stillastående :p Men det gick inte så bra. Har tyvär ingen bild va mörkt ute och dålig blixt.