Bilder: Fastkörningar

r0tkiv

Välkänd medlem
25 okt 2007
1.210
0
36
stödE
En bild på min gamla zr! ;)

Har dock grävt där ett tag innan kortet togs...

*bild*

Och en bild på etn! Gick inte så bra med dom typ 10 mm kammarna! :eek:

gammalt inlägg vet, men fyfaan höll på ramla av stolen när jag såg dynan:rock:

Hogstrom

Aktiv medlem
6 jan 2009
56
0
1
Vuollerim
Skulle köra in skotern i garaget så jag hade endast mössa, dunjacka, myspys byxor, gympaskor och ett par handskar.. så tänkte jag att man kanske skulle å burka lite på en äng i närheten så den får bli riktigt varm innan man ställer in den.. Ajja, for då ut på ängen och tänkte leka lite och helt plötsligt dör den jäveln, mitt på en äng som det säkert var 70cm puder och jag var utan mobil så det var bara att hoppa i snön och börja traska hem efter bensindunken, var redigt blöt när jag kom fram :)

Ajja, slänger in en bild på en AC F6 -07(eller -08, kommer inte ihåg)

haha. går dom nya chassien bra i snön eller ?

Hogstrom

Aktiv medlem
6 jan 2009
56
0
1
Vuollerim
Nu har jag gjort det igen :D Kört fast på min egen gård

Jag skulle åka genom en snövall och då gjorde sej lågprofilmattan påmind :mad: Bara att hämta spaden och börja skotta.

Däremot så startade den på bara 3 drag idag till skillnad från 23 som det brukar vara. Sen dog den ute på en tjärn så det var bara att gå hem. Jag får skylla mej själv när jag drar iväg utan fungerande mobil och lite bensin i tanken :eviltongue:

Fasnar man på sin egen gård borde man inte köra skoter :) PS: se inte ut som en fastkörning

xLas

Välkänd medlem
10 feb 2008
1.565
2
38
Kalix
haha. går dom nya chassien bra i snön eller ?
Jag gillar dom då inte, tycker att den är vinglig på led och svänger dåligt i puder men polaren som äger den säger att den är grym.. Men han har ju då kört mer än mig så kanske man ska lita på han :eviltongue:

spitchen

Välkänd medlem
5 dec 2008
836
0
16
Dala Järna
Fasnar man på sin egen gård borde man inte köra skoter :) PS: se inte ut som en fastkörning
Det där aset kan fasna på en skottad gårdsplan så ingenting är omöjligt men fast satt den då på bilden även om det inte ser så illa ut. För dåligt med fart var orsaken ;)
Slicks på en skoter fungerar inte så bra :laugh:

Grillis

Välkänd medlem
7 jul 2007
570
0
16
Vuollerim
jo känner ochså igen det där ska bara och testa en sväng kommer om 5 minuter. där jag bor hos min fader har vi en äng bara nedan för huset men är inte där så ofta så inte många som kör på den, alla fall då hade vi mekat i variatorerna på min gammla sxr 500 efter det sa jag nu far jag ned på ängen och testar en sväng i bara ett par byxor och t-shirt och då hade det snöat kanske 40 cm bara den natten så jag höll ju pluggen över den där ***** ängen och när jag släppte gasen på andra sidan för att vända försvann skotern jävlen den var typ borta den for i botten vara bara som sand så där satt jag i kanske 30 min innan min far fatta vars jag tog vägen men då kom han med sin långa exciter och då tänkte ja att nu står vi här båda strax och så vart det inte fan gick ju den heller så då fick han hämta sin viking i ställe så slutade det för mig förfryste typ allt :D

Maverick

Välkänd medlem
27 okt 2007
552
0
16
Norrtälje
jo känner ochså igen det där ska bara och testa en sväng kommer om 5 minuter. där jag bor hos min fader har vi en äng bara nedan för huset men är inte där så ofta så inte många som kör på den, alla fall då hade vi mekat i variatorerna på min gammla sxr 500 efter det sa jag nu far jag ned på ängen och testar en sväng i bara ett par byxor och t-shirt och då hade det snöat kanske 40 cm bara den natten så jag höll ju pluggen över den där ***** ängen och när jag släppte gasen på andra sidan för att vända försvann skotern jävlen den var typ borta den for i botten vara bara som sand så där satt jag i kanske 30 min innan min far fatta vars jag tog vägen men då kom han med sin långa exciter och då tänkte ja att nu står vi här båda strax och så vart det inte fan gick ju den heller så då fick han hämta sin viking i ställe så slutade det för mig förfryste typ allt :D
Längsta meningen eva!

Yamaha_nisse

Välkänd medlem
22 mar 2007
7.744
5
36
Eskilstuna / Åre
www.ayriders.com
Snyggt Robin ;)

Själv körde jag fast idag... :eek: 4ggr.

Var ute o spåra i skogen lite på egen hand.

3st av dom var pga beslutångest vilken sida jag skulle svänga runt trädet,
så blev de att man stanna mitt framför de. :rolleyes:
Sista gången var pga MYCKET snö, när jag ställde mig framför skotern kunde jag lägga hakan på lyftbågen är 175cm lång :eek:

Stoft

Banned
13 nov 2006
2.596
0
36
Farsan kom lite snabbt i en kurva så mattan kom utanför leden, slutade så här: