Bilder: Fastkörningar

Nordda

Välkänd medlem
13 okt 2005
3.154
1
36
35
Helsingfors, Finland
www.pixbox.se
Sv: Fastkörningar

En bild då mattan gick av. Jag kom ju ingenstans efter det så det räknas väl som en fastkörning? ;)



Kommer med en till bild i ett dike snart bara jag får tillbaka externa hårddisken från utlåning.
 

Stins1!

Välkänd medlem
15 mar 2008
5.264
10
36
Sundsvall
Sv: Fastkörningar

Hitta den här bilden(på Bildtävlingen på snowmobile)och tycker den ska få vara här.

 
E

ejwbegysv

Sv: Fastkörningar

Jag kör aldrig fast så tyvärr kan jag ej bidra med någon bild....
 

Polaris_Glenne

Välkänd medlem
11 okt 2006
1.905
0
36
sundsvall
Sv: Fastkörningar

en polare gjorde en liten dykning i vintras med vild kissen :p


och en annan polare lyckades med en dykning han med :p



och en av mina få egna fastkörningar ifjol :D





men i vinter blir det en ny skoter och förhoppningsvis mer skoterkörning så blir säkert fler fastkörningar i vinter :p
 

Nordda

Välkänd medlem
13 okt 2005
3.154
1
36
35
Helsingfors, Finland
www.pixbox.se
Sv: Fastkörningar

Nått som jag lyckades med under min första vinter som skoterägare och ingen erfarenhet av burkning. Höll på öva på en lägda och skotern höll på tippa över varvid jag slänger mig av så den hamnar rätt igen och mattan går runt så lätt på skaren och jag ser bara arslet av den sekunden senare sticka upp ur diket. Fick anlita en Nordik och 2 starka karlar för att få upp den :)

PS: Kan vi inte hålla storleken på bilderna runt 640x480 i fortsättningen istället för 1280x960? :hmmmm:

 

Antonol

Välkänd medlem
1 mar 2007
2.881
2
36
Strömsund
Sv: Fastkörningar

Lägger in en riktigt go från när vi var ute ett gäng i vintras. Det första alla gjorde, däribland jag, var att dra upp kameran och fota :D

 

camata

Välkänd medlem
25 okt 2005
3.870
9
38
Sv: Fastkörningar

Camata, körde du ner med skotern i det där diket eller vad det nu är? :p
Mjoo.
Låg som vanligt som en tok efter led och skulle gena lite där över bäcken, som jag inte visste fanns där.
Det blev en jäkla vobblig flygtur men jag grep allt vad jag hade i styret och sedan tvärnit; skidjäveln stack rakt ned i det mjuka spåret!

Kolla färdriktningen som bäcken visar och vart skotern står (bakom TNTn). Det vobblade rätt rejält, på något konstigt vis.