Har ingen bild men kan berätta istället:
Skulle ut å ta lös gallrena som är i huven för att lacka dom så jag tänkte, äh vafan jag far iväg en snabbis.. så jag for, hann 300 meter innan jag satt fast i en 1m hög snödriva som en traktor hade skottat upp, för det första så hade jag inte nog med fart för att ta mig över.. För det andra så var det mjukt som uta h-vete vid foten av snöhögen så jag spann ner mig direkt och till sist, för det tredje så hade jag tennisskor, mjukisbyxor, jacka, mössa och ett par handskar så tennisskorna var fyllda med snö och jag frös när jag äntligen tagit mig lös med åbäket.
Det tar inte slut här, nejdå
När jag tillslut kommer hem igen svettig som en gris och börjar skruva lös gallrena så tänkte jag inte på att huven hålls ju fast av den där vajjern som sitter i grenröret.
Så för att ta bort gallrena så var jag tvungen att ta lös hela plåten som vajjern sitter i och när den är lös så ser man huven fara iväg och till slut slå ner med ett högt duns rakt på en domkraft.
Nu är man äntligen inomhus, fast med trasig ruta(blev bara en 10cm spricka, phew), blöta kläder och en förkylning. :rock: