Bilder: Fastkörningar

RaekmAcKaN

Välkänd medlem
7 okt 2007
402
0
16
Östersund
vart har du köpt kläderna?
Det är skidkläder, Sessions jacka och ett par DC byxor.
Boarstore.se
Junkyard.se
där någonstans köpte jag mina kläder. Har ett par (byxa och jacka) som är gröna också, men tyckte det såg bättre ut med helrött till skotern. :hello:

Ga1337

Välkänd medlem
23 dec 2008
570
0
16
Norrbotten
Årets första:biggrin1:
Körde lite för sakta..

taget med mobilen fick hjälp av jaacob's skoterlyse också så man såg nått:push:

Jaacob

Välkänd medlem
22 okt 2009
560
0
16
Luleå
Årets första:biggrin1:
Körde lite för sakta..
*Grov fastkörning1*
*grov fastkörning2*

taget med mobilen fick hjälp av jaacob's skoterlyse också så man såg nått:push:
Ni kan ju gissa vem som tog sig upp också utan problem..:noworry::nod:
Ga1337 skyller på att han inte hade nå fart, men de brukar ju låta så när man kör skidoo;)

Ga1337

Välkänd medlem
23 dec 2008
570
0
16
Norrbotten
Lätt å va kaxig när man kör 2a och vet va den andra gjorde fel:mmph:
Ni kan ju gissa vem som tog sig upp också utan problem..:noworry::nod:
Ga1337 skyller på att han inte hade nå fart, men de brukar ju låta så när man kör skidoo;)

ENordstrom

Välkänd medlem
20 nov 2006
1.126
0
36
Skellefteå
Haha polarens gård ;) tänkte inte på att det finns en sten där..

:hahaha:pappa hade nog gett mig ett hånfullt leénde om han hade sett det där:hahaha:

_night_stalker_

Välkänd medlem
17 jan 2007
4.334
1
36
Strömsund / Straejmie
Okej:) kommer ihåg förra vintern när jag inte tänkte på att mamma hade plantera nåra buskar i kanten av pärlandet å dom inte syntes under snön. Självklart kör jag rakt över dom och skidorna fastnar i buskarna och mattan går rakt ner. Inte heller tänkte jag då på att de av buskar där utan jag tänkte att jag bara höll på att köra fast ändå så jag gasar ännu mer och börjar gunga skotern åt sidorna för att ta mig loss..

När jag väl gett upp och kollar bakom mig så ser och att snön åt nån dum anledning är brun och inte vit som den brukar.. Gissa vem som hånade och jävladess med mig resten åt den helgen? Jo, just de - Farsan:p I våras visade de sig att jag hade gjort ett trevligt hål på nära 3 deci i jorden:p