om du använder ögonen så ser du en stubbe på ca 30cm under vänstra boggie skenan, och hålet i bakkant var så djupt så jag (ca 175) inte nådde botten på som då boggien åkte ner långt i och så var det några små stubbar där också som hakade fast. satt ganska duktigt eftersom det var så många stubbar som hakat fast under snönDen första kan ju inte ha tagit mer än 30 sek att komma lös från? Räknas ju knappt som en fastkörning.
Dom är hemska dom där springbjörkarna!Springbjörk som vanligt
Vidriga. Precis som de nära besläktade attack- och ninjabjörkarna.Dom är hemska dom där springbjörkarna!
haha ja, jag vet inte riktigt hur dom lyckades... dom vart väl kramsjukLite konstig blir det ibland
Din Polaris ville visa att den tar sig lika långt som en Ski-doo även om Polarisen är upp och ner.haha till mitt försvar så var det bra mkt brantare än vad bilden visar
HAHhahah Eh JA?Din Polaris ville visa att den tar sig lika långt som en Ski-doo även om Polarisen är upp och ner.
"Go home Polaris, You're drunk."Tänkte bara dela med mig av en bild som en polare la ut igår, vet fan inte hur dom lyckats, men jag tycker dom ska ha en medalj..