Har lagt upp nån bild under arctic cat forumet men jag postar här med tänkte jag.
Ingen direkt mod egentligen då körmässigt är som orginal. Men lite ändringar har det blivit.
* Lackad tunnel och boggieskenor
* Lackade kantlister och lyftbåge
* Dragkrok med "heavyduty" fäste
* Slp skidor (samma som ifjol)
* Float skydd (samma som ifjol)
* Gröna handkåpor (samma som ifjol)
* Extremt låg ruta, svart
* Gröna lyktsköldar
* Procross bumper, grön
* Dekalkitt
* Hemmabyggt "onepeace" variatorskydd som är enkelt att ta bort
* Bromsskydd hemmabyggt
* Grönt stänkskydd
* Googlebag (samma som ifjol)
* Ny grön framvagn, tycker inte om den vita som sitter orginal.
* Fegsnöre
* "skyddsklossar" runt knapparna för att förhindra oplanerat knappande
Lite saker som är planerat innan vintern:
* Burrants Powder HD Fotsteg
* Lite variatortrixande
* EVENTUELLT flytta om boggiet till -14 possition, men det verkar som att jag förstör maskinen då
* Annan dragkrok än den som följde med satsen
* Nya styrstål
* liten tunnelväska
* Ultra-Q slutburk (än fast jag hatar sådant)
* Tunnel dekaler
* Leka lite med dämparinställningar.
* Vänstergaskitt
* "släpvagnskontakt" (model mini), för pulka/högfartskälke.
Ja, det var väll det som är planen. Har länge velat mellan ett 925 kitt / och turbo.
Men jag har bestät mig för att skita i det då jag inte tycker 925 kittet är värt pengarna då effektökningen bara är "man märker skillnad" enligt oktan, käns inte som något jag betalar sådana pengar för. Jag vill ha svart på vitt.
Turbokitt har jag provat 2 gånger, ett hemmabyggt och ett boondocker kitt. Var kul som fan, men mycket pengar är det.
Och jag hoppas på att 800 c-tec2 kommer innan 2016(helst 15), så då blir det inbyte i vilket fall som helst.
Hej hopp!