Bytt framvagn eller är de smalare i år?Nya maskinen hemma. Hoppas man blir nöjd med köpet,
Bytt framvagn eller är de smalare i år?Nya maskinen hemma. Hoppas man blir nöjd med köpet,
Bytt sitter en ras2. Sitter Summit dämpare på den fram. Bra ögon Marcus.Bytt framvagn eller är de smalare i år?
vart hittade du det där dekal kittet? skoter porr!Nya maskinen hemma. Hoppas man blir nöjd med köpet,
såå jävla coolDom är elaka dom där svarta 2010rna. En snubbe på dootalk som bytt ut det gula och pulverlackat allt alu svart:
Självklart!Max k, har du neon i tunneln? andra bilden
Sent from my iPhone using Tapatalk
Oerhört snygg maskin! Stilren, ja stilig på något vis! Precis som du säger, sabba inte med någon blaffa i nått mönster ingen människa utan droger i kroppen kan tyda. =)Nu börjar min summit ta form. Får se vad nästa investering blir, ev ett dekalkit, men vill ha ett ganska diskret isåfall. Inte så mycket plotter, tycker den är nog snygg original
Haha jag vet, men det är en sån grej jag alltid velat gjort på en skoter och sätta blixtljus på den. Även fast jag som deltidsbrandman inte har stöd av lagen att använda dom vid utryckning då vi har säkert 2-3 gånger om året vi är tvungen att ta oss fram till nödställda personer osv med privata skotrar.Ta inte illa upp... Blinkljusen passade jävligt illa
Tror snarare det där är olagligt om du träffar på fel polis.Haha jag vet, men det är en sån grej jag alltid velat gjort på en skoter och sätta blixtljus på den. Även fast jag som deltidsbrandman inte har stöd av lagen att använda dom vid utryckning då vi har säkert 2-3 gånger om året vi är tvungen att ta oss fram till nödställda personer osv med privata skotrar.
Där har ni anledningen. jag vet att det är fjantig men när jag fått en fix ide så kan jag inte släppa det...
Ricktigt nice =)