Finns ju en sådan till salu på blocket för endast 1500 kr har jag för migskotern var ju mycket snyggare med en sån dyna vill också ha en sån.
Där har vi ju en likadan dyna som jag har, har den suttit orginal på denna?Sådär ser den lilla Verticalen ut...
Visa bifogad bild 8275
Gjort:
- Slp singel rör + burk
- Slp PP skidor
- Slp boostbottle
- V-force 3
- Fixad luftburk
- Drevad o fixat variatorer
" Mitt måtto, bara den orka dra pulkan "
den kan ju vara från en pro x -03 kanskeÄr det någon som vet föresten vad jag har för dyna på denna? Han jag köpten den av sa att det var en pro x men det är det ju inte!
Den ser ut att vara i fint skick! letar efter en sån där jag med...
Tack!Den ser ut att vara i fint skick! letar efter en sån där jag med...
Hör av dig om du ska säljaTack!
Jo den är faktiskt i mycket bra skick. Jag är väldigt nöjd med den.
Där har vi ju en likadan dyna som jag har, har den suttit orginal på denna?
har sett att på switchbacken har inte de där flärparna fram på nedre delen med knappar på så någon skillnad är det ändå mot switchbacks dyna samt att jag tycker den känns mjukare än min??
Håller med, ser likadan ut som switchbacken men något högre och lite hårdare sen är det visserligen knapparna på sidan också som skiljer men de är ju till ingen nytta ändå Tack för infon och kul att veta iallfallJa de är orginal på Rmk Vertical escape 800 -04, och jag upplever efter många polaris att denna är som rund upp till och lite hårdare.
Är ju många som gissat vars den kommer från men rmk 800 -04 är svaret !
Sen skillnad, jag upplever den högre än switchback dynan, knapparna på sidan är bara där
Går faktiskt bättre än jag trodde i djupsnö..Bidrar med min gamla Xlt Sp-95 jag köpte krockad för ett par månader sedan, som den står idag.