Tack! Nja den största ångesten ligger i att det sitter fotstegsförstärkare på de redan, känns väldigt pillrigt att få dit dekalen i efterhand. Visserligen går dom ju att lös så länge, eller så skär man i dekalen, men jag kan inte bestämma mig riktigt!Snyggt! Ångest över att lägga den eller om det är snyggare utan?
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
satan i gatan den blev snygg som faan!Här kommer lite bättre bilder på släden!
Ah då förstår jag, jag valde att montera förstärkaren själv så slapp hålla på att skära utTack! Nja den största ångesten ligger i att det sitter fotstegsförstärkare på de redan, känns väldigt pillrigt att få dit dekalen i efterhand. Visserligen går dom ju att lös så länge, eller så skär man i dekalen, men jag kan inte bestämma mig riktigt!
Jo det gjorde det, ganska stor är den men den passar bara till standard rutan och går inte att klippa till så det blir bra till låga rutan. Därför jag inte har stoppat dit den.Jeens_ , Följde de inte med en liten bit till rutan också?
Jamen precis. Jag hade inga planer på ett dekalkit först, så däför monterades fotförstärkare innan jag fick maskinen. Hade jag vetat att det skulle bli såhär så hade jag nog gjort annorlunda!Ah då förstår jag, jag valde att montera förstärkaren själv så slapp hålla på att skära ut
Och tack Roothen, jag blev riktigt nöjd faktiskt
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk