Blåsjön/jorm

prormk163

Välkänd medlem
10 jan 2012
1.658
7
16
Pajala
Måste vara ett riktigt bra ställe det där...kanske måste samla ihop ett stort gäng å fara å köra utav helv.där:heh:

LynxtuktarN

Välkänd medlem
11 jan 2011
1.124
4
16
Obbola
Blir en tur till blåsjön snart känner jag, tur man hittade några guldställen ifjol så man vet vars man ska! bövöluen om ni kört upp dom redan! ;) ;)

ostnor

Välkänd medlem
1 aug 2007
576
0
16
Är ju torrare än torrast i Blåsjön just nu. Vindarna måste byta riktning snart. Kallt och blåsigt och torrt är ingen bra kombination.

ostnor

Välkänd medlem
1 aug 2007
576
0
16
Hon Ingrid bloggaren i Blåsjön har 60cm på sin mätsticka 15/1 men påstår att det är runt 1m på lite högre höjd. Snöade sist 19cm lätt pudersnö 10/1. Prognosen säger Ostlig vind ytterligare minst 7 dagar. Dvs torrt. Av youtube filmer att döma ser det ganska packat ut på fjället. I skogen lösare men inte nåt riktigt skojföre.
Har aldrig varit i Blåsjön men planen är att vara där V5.
Detta är min egna analys utan att egentligen veta någonting.
/Vädermörden;)

andhag

Välkänd medlem
27 dec 2009
1.151
24
38
Hon Ingrid bloggaren i Blåsjön har 60cm på sin mätsticka 15/1 men påstår att det är runt 1m på lite högre höjd. Snöade sist 19cm lätt pudersnö 10/1. Prognosen säger Ostlig vind ytterligare minst 7 dagar. Dvs torrt. Av youtube filmer att döma ser det ganska packat ut på fjället. I skogen lösare men inte nåt riktigt skojföre.
Har aldrig varit i Blåsjön men planen är att vara där V5.
Detta är min egna analys utan att egentligen veta någonting.
/Vädermörden;)
Ses v5 då.