Skulle säga helt beroende vilken konstapel de är ena släpper efter nykterhetskoll en annan kan säkerligen spåra ur och babbla om regbesiktning och annat. Så att sitta på ett forum och säga att de går bra funkar inte.
Skoterstugan som ligger mellan Härnösand och Ramvik ovanför Älandsbro.Ser att ena nytron har bara på tunneln, hur gick det. Och är detta vid njurunda?
Ursäkta om det låter drygt, men vem ställer inte upp på en blåskontroll frivilligt om man vet med sig att man inte riskerar straff? (Läs: Kör nykter)ställde självklart upp på en kontroll och blåsning frivilligt!
Alldeles riktigt!Skulle säga helt beroende vilken konstapel de är ena släpper efter nykterhetskoll en annan kan säkerligen spåra ur och babbla om regbesiktning och annat. Så att sitta på ett forum och säga att de går bra funkar inte.
Nu har jag iofs kanske uttalat mig direkt negativt men kan säga att jag t.ex hatar min slutburk.Klart det ska vara böter, måste dock inflika, roligt att många som åkt med trippelrör, turbos osv klagar.
Sten i glashus?
Jag tycker att det är en jäkla skillnad om man har slutburken för effektens skull. (T.ex ett turbobygge) Däremot som ovan skriver att han vill ha frekvensen i ljudet. Då menar han att ljudet hörs längre och därigenom retar fler. Då tycker jag inte att det är acceptabelt.Nu har jag iofs kanske uttalat mig direkt negativt men kan säga att jag t.ex hatar min slutburk.
Hade jag kunnat kombinera oem burken med turbon hade jag gjort det alla dar i veckan...
Men ja Asker vet man aldrig vart man har
Och f.ö så ja precis som stecka säger, regelverket säger en sak men allt slutar i vilken konstapel man stöter på...
Jag tycker det är ingen skillnad om man har den för effektens skull eller för ljudet, du har fortfarande en skrikburk. Det är ljudet som stör folk inte tanken bakom köpet och installationen av burkenJag tycker att det är en jäkla skillnad om man har slutburken för effektens skull. (T.ex ett turbobygge) Däremot som ovan skriver att han vill ha frekvensen i ljudet. Då menar han att ljudet hörs längre och därigenom retar fler. Då tycker jag inte att det är acceptabelt.
Det är helt riktigt, du får enligt lagens synvinkel inte skjutsa på din skoter-varken med eller utan click-on dyna.isf borde jag inte få sätta dit klick-on dubbeldynan heller eftersom det står att fordonet är utformat för en förare?
Borde ju inte ski-doo sälja dubbeldynan osv kan man tycka.