Jag håller inte riktigt med xlas, CF är mer 60/40 lössnö/led. överläsna i lössnö av alla crossover maskinerna
Aa CF6:an ligger bra tillJaha men då är det ju inga problem!
Men du tjänar på att spara till en CF5 eller CF6 så kör på det
Det är ju bra x)Jag håller inte riktigt med xlas, CF är mer 60/40 lössnö/led. överläsna i lössnö av alla crossover maskinerna
Okej, men jag har inte kört CF så jag kan inte direkt säga hur den är utan går på vad andra sägerJag håller inte riktigt med xlas, CF är mer 60/40 lössnö/led. överläsna i lössnö av alla crossover maskinerna
Det låter ju riktigt bra!Riktigt bra. Körde ifrån en Lynx Racing 440 i vintras med en CF 8 -09. Den jag körde hade ju ganska mycket mer motor men 440in är perfekt för våra leder. Bara gupp hela tiden men han hade inte en chans mot CF 8an
Finfint x)Inte vad jag vet. Det är ett beprövat chassie med en riktigt stabil motor.
Bra mycket lättare om du sätter ett ungefärligt prisintervall !någon? x)
Hmm...kommer inte få ihop mer än 30.000, så jag tror vi sätter taket därikring!Bra mycket lättare om du sätter ett ungefärligt prisintervall !
( Då vet man vad man kan rekomendera dig och inte !
Är du haj på att skruva / rädd för att skruva/modda ? ).
Är nog inte intresserad av att mecka med skotern varje gång jag tankar, så vill inte ha nån 440 Vill också ha 345 lr 365 matta.Min första skoter var en Ski-doo mxz 440f -98. Ledegenskaperna var väll inte dom bästa,vingligare skoter får man leta efter men fy faan så skoj man hade! Tack vare att man kunde lyfta den fram med en hand så räckte dom 52 skadeskjutna sköldpaddorna(hästarna ) och ett lite gupp för att lyfta skidorna ordentligt :rock: . I lössnön var den ganska bra också för den flöt ovanpå tack vare jätte baljan och den lilla motorn gjorde att man aldrig grävde ner sig. Om man nu skulle köra fast så är den så jäkla lätt att det är nästan löjligt lätt att ta sig loss. Lite soppa drar den också, under 2 liter om man inte försöker trycka gasen genom styret hela tiden. Billig är dom också, tror jag gav 20.000 för min och då var den i jäkligt bra skick. I med styvare dämoare i boggien och en styrhöjare så har du en förjäkla rolig skoter!:beer: