Zr 580 är nog det sämsta och sissta alternativet!ZR 580
och vad grundar du det på då? Min förra skoter va en sån å den funkade utmärkt.Zr 580 är nog det sämsta och sissta alternativet!
och vad grundar du det på då? Min förra skoter va en sån å den funkade utmärkt.
Va otur du måste ha haft, själv har jag inte råkat ut för nått sånt ännu.för att han va med mig och en till polare som hade sånna.. helt värdelös skoter!!! drar JÄTTE mycket ca 4,5-6 lite milen och det var inte bara min det var polarens med. dämparna kassa. och en timme på leden och 4 timmar i garaget.
köp inte en zr 580 95a om du inte får den för ca 4-5 000
eftersom att vi var två så tycker man inte att det är otur..Va otur du måste ha haft, själv har jag inte råkat ut för nått sånt ännu.
Men allt beror på hur man sköter om den och hur det var skött när man köpte den dvs skicket.
Sen kan man väll inte förvänta sig så mycket från en äldre sportskoter som trots allt har 12-13 år på nacken, den är nog rejält plågad dessa år.
Men titta på en som det är bra skick på, då blir man inte missnöjd, om man vet vad man handlar...
EDIT: För övrigt rörde jag inte skruv på den, den gågna vintern.
Förstår inte riktigt hur du menar men det är gamla grejor och till slut börjar det att rackla. Det är bränslepump, en massa givare och en styrbox som kostar skjortan (ca:17000 för 5 år sedan) om den nu ens går att få tag på längre.Får man fråga hur?
Visst kan det vara tråkigt att ta upp samma gamla trådar, men detta håller ju ändå oss sysselsatta. Tycker inte att det är några problem, det håller ju liv i forumetsnälla!
Sök?!? Finns ju 100 olika trådar om vad man ska köpa för skoter för hur mkt pengar!