L Ledracern Aktiv medlem 1 jan 2000 64 0 6 35 Boden 16 jan 2005 #1 Hur byter man användarnamn Har just börjat använda ett gammalt användarnamn och vill byta till ett mer skoterrelaterat. /Tack på förhand
Hur byter man användarnamn Har just börjat använda ett gammalt användarnamn och vill byta till ett mer skoterrelaterat. /Tack på förhand
L Larsson Välkänd medlem 1 jan 2000 402 0 16 58 Sandviken 17 jan 2005 #2 Hej,tror jag läste här nånstans att det skulle vara speciella skäl för att få byta,det är tydligen nåt man inte kan göra själv. Kolla med nån moderator kanske ?
Hej,tror jag läste här nånstans att det skulle vara speciella skäl för att få byta,det är tydligen nåt man inte kan göra själv. Kolla med nån moderator kanske ?
K keihin Välkänd medlem 31 dec 1999 2.778 0 36 41 Skellefteå 18 jan 2005 #3 Dra iväg ett PM eller mail till mig eller lars så grejar vi det. Ange gamla o. nya användarnamnet + den e-post ni är registrerade med.
Dra iväg ett PM eller mail till mig eller lars så grejar vi det. Ange gamla o. nya användarnamnet + den e-post ni är registrerade med.