Kan bara säga att jag åker MM -00 och hade jag haft råd hade jag bytt direkt! Får anstå någon vinter, men för mig väcker Vector Mountain nästan ett sjukligt habegär. 4-takt, ingen äckellukt i kläderna och anständig såväl på led som i lössnö. Möjligtvis att jag hade kapat kammarna till att ligga runt 38 mm för att få lite mindre fastbränningsproblem på hårda leder, i övrigt klockren. Dock givetvis med back och elstart. Man är ju bekväm.yel_low skrev:klurar på å byta till en ny sådan, nån som hört/kört/sett nånting om den ?
tyck till nu!
//Nicke
Plötsligt blev jag grymt avundsjuk på någon... Vill också ha!!Heggan skrev:Beställde en vector mm -05a i onsdas med back & drag som extra utrustning
Köp nu Robster så sparar du 5000:- näre är yamaha smartcheckRobster skrev:Plötsligt blev jag grymt avundsjuk på någon... Vill också ha!!
Vadför extra boggiehjul?? Nu förstår jag att du är en lulebo om du ska på skoterdemontering??=) Va roligt en till vector mm ägare hära=) Dom gick visst som smör i solskenet hörde jag..!yel_low skrev:de blir nog bra de, hoppas maskinen kommer till veckan, var inte omöjligt iaf , ska montera drag å back själv, samt motorvärmare och extra boggiehjul
men vi får väl se hur de e med det, de e juh skoterns dag till 30-31oktober, då ska de visa upp rs turbo på skoterdemonteringen har jag läst