Byta Till RS Vector MM -05?

Sidewinder

Välkänd medlem
20 okt 2004
252
0
16
Västerbotten
yel_low skrev:
hmm.. boggiehjul.. jo vi har stuga i fjällen där de har en tendens att vara kallt på morgonen å frusna spår, å kladdföre på eftermiddagen på vårkanten ;)
Jag satte på Grafitslides på min MM -00 och det fastna alldrig för mig sen . Funka faktiskt riktigt bra och mattan rullar riktigt lätt.

Yamahamannen

Aktiv medlem
29 okt 2004
60
0
6
Västerbotten
Jag fick möjlighet att testa en RS Mtn i våras och det var inte alls bra för jag beställde min några veckor senare...och tyvärr så har jag inte fått den än men fick besked idag att den skall dyka upp i början av nov.

Kan bara säga en sak att det är ingen "värsting"klättrare men en väldigt bra allroundlössnömaskin.....
Kanonfin motorkarraktär..(lite ovant med motorbromsen)
Dom nya skidorna är KUNG!
Suverän efter led

Jag vart helt såld...har en MM -01 idag...som jag är/var helnöjd med..men snart så får jag en i mitt tycke bättre maskin..samt att den dra mycke mindre bränsla gör ju inte heller ont.

yel_low1

Semi PRO sledder
12 okt 2004
288
0
0
Sunderbyn
du fick alltså veta samma sak som mig :(

hmm.. jaja inte nu till helgen då men till nästa borde de ha kommit iaf hoppas jag:rolleyes:

Heggan

Välkänd medlem
4 okt 2004
386
0
16
41
Luleå
Jo man kan ju hoppas men då ska dom montera ihop dom oxå plus att dom nog har fullt upp med montering av andra maskiner... Men ja håller tummarna;)