precis! :ciao:Det har du alldeles rätt i, Han bjuder ju oss på en gudomlig
körning varje gång han sätter sig på skoter rackarn :rock:
precis! :ciao:Det har du alldeles rätt i, Han bjuder ju oss på en gudomlig
körning varje gång han sätter sig på skoter rackarn :rock:
får ju hoppas att dom tar fälttesterna på allvar nuFler borde göra som han... :eviltongue:
Dock valde han fel märke igen, men det kan vara bra att han hjälper polaris lite nu också..
Mycket möjligtNu har jag det !!
Arctic Cat kommer med en ny M-serie till nästa år (2011) som Chris inte alls gillar och då i och med att Arctic Cat och Polaris är oslagbara i lössnön med sin mountain maskiner så blir ju det självklara valet Polaris![]()
Vad tror ni om de ?![]()
jag är Arctic frälst och jag tror faktist inte på dom i framtiden. jag tycker mig höra onda rykten om deras eknomi varje dag. så vettefan hur länge dom orkar hålla trycket uppe :afraid:Mycket möjligtLite synd att han byter ändå då jag tror mer på A-C i framtiden än Polaris hur polaris-färgad jag än är
deras ekonomi skiter jag i men deras nya skotrar gillar jag mer än polaris nya, tex deras första version av twinspark 800an är ju super om man jämför mot konkurenternas 800. Men inte för att gå allt för OT så får vi väl hoppas på det bästa, och hans körning kommer säkert utvecklas, åt vilket håll får vi se i SN 13jag är Arctic frälst och jag tror faktist inte på dom i framtiden. jag tycker mig höra onda rykten om deras eknomi varje dag. så vettefan hur länge dom orkar hålla trycket uppe :afraid:
dom måste nog bytlånas lite innan det blir lagligt med kloningfinns säkert en bra anledning till det hela. Kanske skaparna/ägarna av polaris och arctic har blivit sams igen och delar på chris![]()
usch usch usch på arctic cat, Men ska bli riktigt intressant att se han börja köra för polaris och se ifall det blir nån förbättring och utväckling, sen är det väll som allt annat här i världen, pengarna styr, så förmodligen erbjöd polaris bättre lön och vilkår så att han bytte team, bara vad jag tror, men all har i grund och botten med pengar att göra =)
Tror han syftade på skoternförbättring ?:hmmmm2: trodde redan han låg på topp ?![]()
Tvivlar på att de lär lägga ner ett helt marknadssegment, framförallt när jag misstänker att M säljer mer än CF...Det här var riktigt oroande.
Jag har fått ta del av ett rykte som säger att Burandt skulle byta märke direkt de ska lägga ner m-serien. Och jag litar på min källa.
Ett annat rykte som jag också fått av en pålitlig källa säger att m-serien är kvar i nuvarande tappning till nästa år också.
Tvivlar på att de lär lägga ner ett helt marknadssegment, framförallt när jag misstänker att M säljer mer än CF...
Men jag håller med att det känns tvivelaktigt att de släpper ett nytt chassi nästa år. Men ja, nuvarade chassit baseras på ett vadå, 7 år gammalt chassi? Minst 5-6 iaf så det är klart att nånting måste de ju iaf ha i "pipen", inom vilken tidsram är dock frågan...
Men gällande Burant så var det rätt förvånande ändå, han har ju ändå varit ett av ACs mest framstående ansikten så jag misstänker att antingen var han väldigt missnöjd eller så betalade Polaris väldigt generöst
Smart drag iaf, sjukt bra när det gäller att marknadsföra sina mountain maskiner...