Jo han hoppa av men hamnade på nått sätt under skotern :becky:hehe såg ut som en bra smäll.
han han hoppa av eller?
Jo han hoppa av men hamnade på nått sätt under skotern :becky:hehe såg ut som en bra smäll.
han han hoppa av eller?
Hahaha ja du... jag krockade med en bil... det var helt och hållet mitt eget fel :biggrin1:.Vad hände? :dizzy:
ser ut som Chrilles det där,, eller??En kompis skoter, fattar inte riktigt hur han lyckades? :becky:
Och jaa han klarade sig utan allvarlig skada
http://img442.imageshack.us/i/dsc00317gdrgdrgergerg.jpg/**bild på crashad formula**
haha jo de är chrilles ! hoppas han inte dödar mig för att jag lägger upp den haha xDser ut som Chrilles det där,, eller??
Det där var det j-igaste jag har sett... :amazed:*u-formad golfbild*
Min Renault Megane -00 blev som en potatis efter en helkväll på brännbolls yran i umeå, Skador? Dök från baksätet rakt in i framrutan, notera den sprucka framrutan på bild ett, ungefär där backspegeln skulle sitta, där träffade jag rutan med huvudet sårskador i ansiktet + några blåmärken på armar, axlar då jag pressade passagerar sätet åt sidan i min framfart mot framrutan
Ja på bildemonteringen i lycksele hade dom aldrig sett liknade till crash och dom kunde inte tro att någon hade överlevt.
Länsförsäkringar blev så imponerad av crashen att dom ringde och frågade ifall dom fick ta med den på deras "turne" så den har varit en visningsbil.