Min cf 800-09 tappar helt plötsligt varv från ca 8000 till 6700, sitter i ett tag sedan går den som den ska igen. Har någon en aning om vad det kan vara som spökar?:hmmmm:
Hade inget prblem med remslitage förra året. Ev så beror slitaget på att mattan börjar bli helt slut och när man åker i lössnö spinner det bara (har dom sagt till mig)QUOTE]
vilket bullshit, spelar väl ingen som helst roll
jag kör själv med ripsaw 38 och får hålla full mutter för att ta mig fram någolunda i detta bottenlösa puder men inte äter den rem för det.
men är linjeringen åt skogen eller en motorkudde trasig så äter den rem plus att motorn vrider sig och då kan
varvtal och remmar fara åt skogen
samma här vilket bullshit att mattan ska slira så remmen pajar. Vilken verkstad/butik har sagt det så jag vet vilket ställe man definitift ska undvika...Hade inget prblem med remslitage förra året. Ev så beror slitaget på att mattan börjar bli helt slut och när man åker i lössnö spinner det bara (har dom sagt till mig)QUOTE]
vilket bullshit, spelar väl ingen som helst roll
jag kör själv med ripsaw 38 och får hålla full mutter för att ta mig fram någolunda i detta bottenlösa puder men inte äter den rem för det.
men är linjeringen åt skogen eller en motorkudde trasig så äter den rem plus att motorn vrider sig och då kan
varvtal och remmar fara åt skogen
Tror också på motor kuddarna.