ja du jag hade inte vela ha en skoter från dig om det är sånna repOm du inte har någon plåt, som jag har på min rev. Så borde det gå ta en metal bit som är lite större än packningen och antingen bulta dit den, eller popnita. beroende på hur det ser ut på baksidan. Då borde den hålla packningen på plats.
Lycka till.
Ja du jag har en kompis som har en rev 600 -03 som har gjort på det viset och han har kört många många mil med den och aldrig haft något problem med packboxen på den sida. Han popnita dit en metallbit som håller fast plåten. Så det är ju konstigt att det funkade hur bra som helst för han.ja du jag hade inte vela ha en skoter från dig om det är sånna rep
enligt mig finns det ingen anledning att fuska.
gör det på rätt sätt och klyv motorn så allt blir rätt.
du kan komma att ångra dig annars.
du kan även köra utan. det kan funka för den ena men för den andra kan det bli ett rejält haveri.Ja du jag har en kompis som har en rev 600 -03 som har gjort på det viset och han har kört många många mil med den och aldrig haft något problem med packboxen på den sida. Han popnita dit en metallbit som håller fast plåten. Så det är ju konstigt att det funkade hur bra som helst för han.
Bara onödigt jobb att klyva hela motorn för att byta packboxen, men men. har man tiden och orken så är det väl bara göra det!
Om du inte har någon plåt, som jag har på min rev. Så borde det gå ta en metal bit som är lite större än packningen och antingen bulta dit den, eller popnita. beroende på hur det ser ut på baksidan. Då borde den hålla packningen på plats.
Lycka till.