Funderar på hur chassit på en mountain maskin klarar av att dra en pulka, tex Nila pulka, ser ju lite vekt ut längst bak.
Kör själv en Rmk Dragon 700 155" och polaris säljer ju ett drag där man popnitar fast plåtar inne i tunneln som man fäster en båge i och som går under original bågen och sen sätter man draget mellan dom två bågarna. Klarar en sån konstruktion av att dra en åk-pulka med allt vad det innebär?
Eller måste man byta sig en kortare typ 144"?
Sen är det väl det här med kylningen om man kör långsammare med mer belastning, läste att iaf PRO Rmk:n ibland har lite under dimentionerat kylsystem för detta. Vet dock ej hur min maskin kommer reagera, isrivare kanske är ett måste?
Kör själv en Rmk Dragon 700 155" och polaris säljer ju ett drag där man popnitar fast plåtar inne i tunneln som man fäster en båge i och som går under original bågen och sen sätter man draget mellan dom två bågarna. Klarar en sån konstruktion av att dra en åk-pulka med allt vad det innebär?
Eller måste man byta sig en kortare typ 144"?
Sen är det väl det här med kylningen om man kör långsammare med mer belastning, läste att iaf PRO Rmk:n ibland har lite under dimentionerat kylsystem för detta. Vet dock ej hur min maskin kommer reagera, isrivare kanske är ett måste?