Skulle villja höra allas åsikter om slutburkar! Själv så tycker jag att det är jävligt onödigt av en massa orsaker! I västra jämtland är skoteråkningen hårt pressad med ledavgifter och fler o fler ortsbor övergår till skoterhatare! Visst är det så att det är skotersafarin och skoteruthyrningen är största anledningen till den situation som uppstått. Men alla som kör med slutburk retar också upp en massa folk (inte minst längdskidåkare och fjällvandrare) men även ortsborna! Detta är på väg att leda till totalförbud och kanske om några år så tillåts inte ens ledåkning! Man kan köpa mycket annat trevligt till skotern istället för slutburk, desutom så tappar man oftast efekt på dom! Fast även jag tycker att det är gott ljud i vissa skotrar med slutburk men jag tycker att det är viktigare att få köra skoter även i framtiden än lite gott ljud!!
Vill gärna höra era åsikter angående slutburkar och den situation som uppstått i västra jämtland!
Vill gärna höra era åsikter angående slutburkar och den situation som uppstått i västra jämtland!