I morgon ska jag föra den till ett ställe vart dom klär dynor och då är den klarDen kommer att sitta fint på nästa skoter om jag sätter fatbar med höjare
Alltså.... Varför vad hur vad i hela friden är det för något som sitter där en dyna brukar sitta? Du får ursäkta men det ser ut som om du lagt en sopsäck (full i sopor) på lite skummgummi och sedan tejpat
Det är skummgummi hela vägen men jag har tejpat föratt det ska hållas i hop bättre tills man klätt den...jag har tagit lite sittunderlag och skummgummi från när jag kapat dynan!
I morgon ska jag föra den till ett ställe vart dom klär dynor och då är den klarDen kommer att sitta fint på nästa skoter om jag sätter fatbar med höjare
Lite info:
Var från början en cheeta dyna som jag kapade till en enkel dyna i rätt längad föratt passa trailen...Nu har jag kapat på måfå och den passar inte perfekt på tanken men ska ändå byta skoter..
sen har jag byggt på så att den blir högre...Först sittunderlag sen skummgummi sen sitt underlag..och sen lite tejpså att allt hålls i hop...sätter in bättre bilder när klädseln är på
ja då satte ja in bilderna lite sent kanskeIngen skönhet precis men funkar det gör denLite för lågt styre men på nästa skoter ska ja sätta 4"höjare o fly minibendDå blire bra