Dyne byggen

Polaris mannen

Välkänd medlem
5 jun 2006
980
1
16
skogskoja
I morgon ska jag föra den till ett ställe vart dom klär dynor och då är den klar:)Den kommer att sitta fint på nästa skoter om jag sätter fatbar med höjare;)

Vidgren

Välkänd medlem
15 sept 2006
7.352
40
48
47
Piteå
Alltså.... Varför vad hur vad i hela friden är det för något som sitter där en dyna brukar sitta? Du får ursäkta men det ser ut som om du lagt en sopsäck (full i sopor) på lite skummgummi och sedan tejpat

Polaris mannen

Välkänd medlem
5 jun 2006
980
1
16
skogskoja
Va?skriv lite bättre så man fattar hur du menar!!:confused:

Det är skummgummi hela vägen men jag har tejpat föratt det ska hållas i hop bättre tills man klätt den...jag har tagit lite sittunderlag och skummgummi från när jag kapat dynan!:p

Polaris mannen

Välkänd medlem
5 jun 2006
980
1
16
skogskoja
I morgon ska jag föra den till ett ställe vart dom klär dynor och då är den klar:)Den kommer att sitta fint på nästa skoter om jag sätter fatbar med höjare;)

Lite info:
Var från början en cheeta dyna som jag kapade till en enkel dyna i rätt längad föratt passa trailen...Nu har jag kapat på måfå och den passar inte perfekt på tanken men ska ändå byta skoter..
sen har jag byggt på så att den blir högre...Först sittunderlag sen skummgummi sen sitt underlag..och sen lite tejp:pså att allt hålls i hop...sätter in bättre bilder när klädseln är på;)

kan säga att körställningen blev jäkla najs:p

Polaris mannen

Välkänd medlem
5 jun 2006
980
1
16
skogskoja
Jaa i dag fick jag höra att dynan var klar hämtar den i mon:p(förde den på fredag och i dag blev den klar:D) då kommer det nya bilder;)