Eftermarknads fotsteg till RMK 600 155"-10?

Siralopne

Välkänd medlem
17 nov 2010
2.032
0
36
Kan ju dock vara att han helst inte vill ha inbyten? Vet ej.

Sorry för OT! :)
 

Monumento

Välkänd medlem
21 jul 2008
1.233
4
38
Norra Sverige
har köpt av båda Motocenter och NTC.

kan rekommendera båda 2, NTC är otroligt trevliga måste jag säga, nästan så att man vill äga en turbo yamma bara för att få prata med personerna där=O)
 

Tobbe...

Välkänd medlem
2 jan 2006
3.164
5
38
Västernorrland
Har också bara goda erfarenheter från både NTC och Vilhelmina Motorcenter (VMC).
Kan faktiskt inte säga annat än att han varit den bästa handlaren jag haft att göra med vid nyköp!
Nu har jag inte köpt sååå många nya maskiner, men det har iaf blivit tre Arctic, tre Polarisar och två Yamaha.

Yamahacenter i närheten där jag bor har jag bara handlat en enda gång om jag säger så...

(Sorry för ot.)
 

johan_lkpg

Välkänd medlem
5 jan 2012
124
0
6
Hehe det var inte meningen att det skulle bli en tråd om vem som är "bäst" av VMC och NTC utan frågan var om någon visste om man brukar få delar relativt snabbt om man beställer av VMC och dom skickar genom bussgods.

Men Ed på VMC sa att dom skulle gå iväg ifrån Vilhelmina innan veckan var slut så jag räknar att ha dom i Linköping innan helgen eller efter helgen. Spelar ingen större roll. Finns ingen direkt snö att köra på i Linköping om man säger så. =)


// Johan.
 

prormk163

Välkänd medlem
10 jan 2012
1.658
7
16
Pajala
Ja,men räkna med att 2-3dagar max tar det med bussgods,beroende på vars man bor/vars dom skickar dom ifrån,viktigast är ju att säljaren får iväg skickat dom:bigsmile:
 

johan_lkpg

Välkänd medlem
5 jan 2012
124
0
6
Fick hem Betterboardsen i Fredags (beställde dom på tisdagen samma vecka) och har monterat dom idag Lördag.


Vart toppen så nu ska man nog slippa sparka is och snö i vinter. =)

Tack Ed på Vilhelmina motorcentrum för snabb leverans.

// Johan.