Eftermontera Fjärrkontroll?

emilh

Aktiv medlem
8 okt 2006
54
0
6
Örebro
Undrar om det går att eftermontera fjärrkontroll (fjärrstart) till typ en Pantera 600 EFI, och vad det kostar?
Onödigt ja, slappt jajamen, men kaaaanske lite kul *s*

emilh

Aktiv medlem
8 okt 2006
54
0
6
Örebro
lät jäkligt intressant, billigt också,,,
men, drar en sån mycket ström? antar att den står o "känner av" efter signaler från fjärren,,, har hört att det ofta är så och att man efter sommaren inte får igång skotern, vilket kan vara lite tråkigt, eller om man sitter på fjället i en stuga.

Tomaser

Välkänd medlem
6 feb 2006
250
0
16
49
Örebro
Det drar ingen märkbar ström! I sommras vart jag av med körkortet så då var det bara ställa undan hojen! Den stod pålarmad i 2månader, Men sen var det bara att larma av o starta, märktes inget på batteriet! Larmet känner ju ej av fjärren förens man trycker på någon av fjärrknapparna! o larmar du inte på så drar ju larmet absolut ingen ström alls! det enda jag inte vet riktigt är ju hur pass bra larmet o fjärrkontroller klarar vatten o snö men det går ju alltid att montera i någon liten vatten tät låda eller något! Jag har ju det monterat på min Landsväg hoj o vi bor ju i sverige så den har ju fått regn på sig några gånger o jag har alldrig haft problem med varken regn eller kyla!

Tomaser

Välkänd medlem
6 feb 2006
250
0
16
49
Örebro
oj det visste jag ej att man inte fick! Det var ju synd att inlägget störde dig så enormt mycket Håxås!