Jag har köpt en Polaris XCR440 SP -96 med trasiga boggieskenor och framvagnen är okomplett.
Har funderingar, nåväl långt gångna funderingar på att bygga en Sabercat/Firecat med röd plast och svart cross sadel samt egen tank i rostfritt eller alu.
Rörramchassi blir det, vill ej ha alu/plåttunnel och klena grejer.
Vill ha Arctic Cat AWS framvagn, plockas nog från min Thundercat 1000.
Den skall alltså se ut som en Firecat/Sabercat i fronten och typ SnoWolverine i bakänden pga rörramchassi och pånitade ståbrädor.
Boggin blir nog en modifierad variant av Crossfire eller liknande, 136 är nog önskvärt.
Skotern finns här men jag saknar RÖD eller SVART plast/huv o sånt.
Tänkte bygga mig en kopia av Twinspar chassit som Arctic Cat lanserar till -07 modellerna men mera diskret och inte så överbyggt.
Fram med ideer och eventuella farthinder..
Har funderingar, nåväl långt gångna funderingar på att bygga en Sabercat/Firecat med röd plast och svart cross sadel samt egen tank i rostfritt eller alu.
Rörramchassi blir det, vill ej ha alu/plåttunnel och klena grejer.
Vill ha Arctic Cat AWS framvagn, plockas nog från min Thundercat 1000.
Den skall alltså se ut som en Firecat/Sabercat i fronten och typ SnoWolverine i bakänden pga rörramchassi och pånitade ståbrädor.
Boggin blir nog en modifierad variant av Crossfire eller liknande, 136 är nog önskvärt.
Skotern finns här men jag saknar RÖD eller SVART plast/huv o sånt.
Tänkte bygga mig en kopia av Twinspar chassit som Arctic Cat lanserar till -07 modellerna men mera diskret och inte så överbyggt.
Fram med ideer och eventuella farthinder..