B
om det finns något reklam företag där du bor så kan du gå till dom med en bild, dom flesta brukar kunna trycka upp dekaler.
men de blir väll gode dyrt ? :hmmmm:dekaltrim tycker upp dekaler på beställning också..
Det tror jag ej, kontakta dekaltrim så får du ju veta..men de blir väll gode dyrt ? :hmmmm:
Vad får man ha för storlek då ? (största)nu har jag tittat på dekaltrim ... en egendesignad dekal kostar 201 kr oavsett storlek .. det borde väll finnas billigare sätt att göra stickers på ? :hmmmm:
Är inte det billigt då?nu har jag tittat på dekaltrim ... en egendesignad dekal kostar 201 kr oavsett storlek .. det borde väll finnas billigare sätt att göra stickers på ? :hmmmm:
bry dig inte om va ja sa , det blev tydligen 202 kr för 2 stickers , så skit i va ja saÄr inte det billigt då?![]()
jag kollar på företagsdekaler , men de blir väll ändå bra ?Saxat:
Finns det möjlighet att få egna logotyper utskurna?
Ja, maila en bild (gärna .eps, .cdr, .ai) Samt storlek, färg, antal så ska du få ett pris!
Hur ska jag veta det, kan ju vara nåt speciellt pris för just företag etc.jag kollar på företagsdekaler , men de blir väll ändå bra ?
Om jag har förstått rätt så vill du ha fox- eller spydekaler alternativt båda.jaa , men inte fox eller spy eller något annat , det är ju sånna jag vill ha![]()
Om du smäller på massa Fox/Spy dekaler på din skoter gör du ju gratis pr åt de företagen, antar att det är vad arjeplogarn menar...igentligen , så startade jag den här tråden för få tips hur man kan göra stickers / klistermärken hemma
du arjeplogarn , vaför ska det betyda att ja vill göra pr ? dessutom så använde jag dom bara som exempel...