Egna Stickers ?

B

Buktholmen

Vet nån nåt / några bra sätt att göra egna dekaler ?

B

Buktholmen

jaa , men inte fox eller spy eller något annat , det är ju sånna jag vill ha :)

B

Buktholmen

nu har jag tittat på dekaltrim ... en egendesignad dekal kostar 201 kr oavsett storlek .. det borde väll finnas billigare sätt att göra stickers på ? :hmmmm:

TLK

Välkänd medlem
27 dec 2007
350
0
16
Gällivare
nu har jag tittat på dekaltrim ... en egendesignad dekal kostar 201 kr oavsett storlek .. det borde väll finnas billigare sätt att göra stickers på ? :hmmmm:
Vad får man ha för storlek då ? (största)

Annars kan du ju köpa klisterpapper och skriva ut egna, avsett att du har en bra färgskrivare då ! ;)

R

Robin

Saxat:
Finns det möjlighet att få egna logotyper utskurna?
Ja, maila en bild (gärna .eps, .cdr, .ai) Samt storlek, färg, antal så ska du få ett pris!

R

Robin

jag kollar på företagsdekaler , men de blir väll ändå bra ?
Hur ska jag veta det, kan ju vara nåt speciellt pris för just företag etc.

Bäst och rättast svar får du om du helt enkelt kontaktar dekaltrim, svårare än så äre ju inte, förstår inte varför det ska krånglas till så mkt..

arjeplogarn

Välkänd medlem
11 mar 2008
3.792
3
38
Residenset
jaa , men inte fox eller spy eller något annat , det är ju sånna jag vill ha :)
Om jag har förstått rätt så vill du ha fox- eller spydekaler alternativt båda.
Snälla, motivera?
Ser personligen ingen mening med det, ge pr åt ett företag utan anledning. Visst finns det väl lokala företag som ger bort klibbor i drivor som du kan smälla dit?

B

Buktholmen

igentligen , så startade jag den här tråden för få tips hur man kan göra stickers / klistermärken hemma

du arjeplogarn , vaför ska det betyda att ja vill göra pr ? dessutom så använde jag dom bara som exempel...

Pejij

Välkänd medlem
3 apr 2008
830
0
16
Arjeplog
igentligen , så startade jag den här tråden för få tips hur man kan göra stickers / klistermärken hemma

du arjeplogarn , vaför ska det betyda att ja vill göra pr ? dessutom så använde jag dom bara som exempel...
Om du smäller på massa Fox/Spy dekaler på din skoter gör du ju gratis pr åt de företagen, antar att det är vad arjeplogarn menar...

B

Buktholmen

jaa , fast jag hade tänkt mig litte smith å annat , jag tog igentligen spy å fox som exempel ....

men ni har rätt , det blir ju pr men jag tror ju inte att företagen kommer att tacka mig precis