Emil i Minnesota, Webcam vid banan

Lynxfun

Välkänd medlem
2 feb 2009
2.926
2
36
Norrbotten
Nog finns farten och konditionen, jag tror han "safat" lite och går fullt i finalen, får bli en rejäl kanna kaffe så man pallar till 0230
:ranger:

Sen blir ju morgondagens Pro open intressant, då har ju Warnerts en boggie som ser snarlik ut med PPS:en

limpdjur

Välkänd medlem
1 sept 2007
839
1
16
enligt snacket på dootalk så har den inte så mycket gemensamt med pps'en utan den är kopplad om det ligger till så har jag ingen aning

Lynxfun

Välkänd medlem
2 feb 2009
2.926
2
36
Norrbotten
Sure will do, PM:a adressen så kommer det i lådan sn snabbt posten hinner.

Tävlingen avslutad, ikväll tittar vi, få se om open maskinen räcker till något mer

Lynxfun

Välkänd medlem
2 feb 2009
2.926
2
36
Norrbotten
:ciao:
XenO
Jaacob
Ga1337
Vinsterna postade igår, gissar att lådan töms först idag men den som väntar på....

Nu är det bara kolla upp om det blir någon sändning från MiilwakuieeMile till helgen.
Skulle tro att Warnets tränar starter och pillar lite med variatorsetups under veckan!!

PS: XenO, postat till adressen, dock utan namn men vad jag vet är det villaområde där söder om "The Big ......." så det löser nog posten i alla fall.

:bigsmile:

Last edited:

Jaacob

Välkänd medlem
22 okt 2009
560
0
16
Luleå
:ciao:
XenO
Jaacob
Ga1337
Vinsterna postade igår, gissar att lådan töms först idag men den som väntar på....

Nu är det bara kolla upp om det blir någon sändning från MiilwakuieeMile till helgen.
Skulle tro att Warnets tränar starter och pillar lite med variatorsetups under veckan!!

PS: XenO, postat till adressen, dock utan namn men vad jag vet är det villaområde där söder om "The Big ......." så det löser nog posten i alla fall.

:bigsmile:
Kan knappt bärga mig:D

Fland

Välkänd medlem
4 sept 2008
504
1
16
Sveg
Kul tävling Lynxfun!! Stor tummen upp! :)
..Hoppas man får se mer sånt i framtiden ;D

Jaacob

Välkänd medlem
22 okt 2009
560
0
16
Luleå
Det blev perfekt med lite godis (nu rumstemperatur) och skoterfilm så här på kvällen ;)

Haha skulle smaka en när jag var och hämtade paketet i brevlådan, men den var gode hård! :D

Lynxfun

Välkänd medlem
2 feb 2009
2.926
2
36
Norrbotten

Perfekt då skötte sig posten också.

Då får vi se om det går att få ISOC Streaming att fungera kommande helg.

:bigsmile:Glöm inte borsta tänderna nu ni som ätit candy på en tisdag:bigsmile: