Jag hade satsat på en 700, Det är inte stor skillnad i varken pris eller effekt men 700:an har mer vrid än 600:an och känns "rappare". Ang. försäkring vet jag inte hur stor skillnaden är, Jag betalar 2800:- per år för helförs(Märkes förs.) Och ca. 700:-/kvartal för trafik försäkring. För min 700-01Börjar bli osäker på om man ska ha en 700 eller 600.
Vissa säger att 600an är svag och 700an stenhård.
Vill inte köra en vinter för att byta upp mig pga för lite effekt.
Skillnaden på en 600ho och 700 effektmässigtJag hade satsat på en 700, Det är inte stor skillnad i varken pris eller effekt men 700:an har mer vrid än 600:an och känns "rappare". Ang. försäkring vet jag inte hur stor skillnaden är, Jag betalar 2800:- per år för helförs(Märkes förs.) Och ca. 700:-/kvartal för trafik försäkring. För min 700-01
Jag rekomenderar 700an framför 600 även om det är en 600HO. Hade en Renegade 600HO -03 men har nu bytt till en enduro 700sp -01 och det är en stor skillnad motormässigt! 700an är både rappare och starkare.Skillnaden på en 600ho och 700 effektmässigt
är inte så stor. Ho har 116 och 700an lär inte ha mer än 125. Dessutom så är det svårt att hitta en fräsch 700, säljs knappt några och de verkar inte finnas nyare än 02. Ingen som känner någon som kan följa med?
Vart bor du?Skillnaden på en 600ho och 700 effektmässigt
är inte så stor. Ho har 116 och 700an lär inte ha mer än 125. Dessutom så är det svårt att hitta en fräsch 700, säljs knappt några och de verkar inte finnas nyare än 02. Ingen som känner någon som kan följa med?
Norrtälje, tar e4an upp till Gävle för att kolla på två stycken skotrar (förhoppningsvis).Vart bor du?
Tack men hur långt ner kan det stiga utan problem?1 bar = 100 kPa (kilo Pascal).
Ska inte skilja mer än 10% mellan cylindrarna.
Under 9 då är de nog bara att renovera, finns dom som kan de bättre, men tycker du får lite lite svar härTack men hur långt ner kan det stiga utan problem?
12,2 är vad en verkstad sa, är då 9-10 ok tex?