Energiburkar samling

1Q440

Välkänd medlem
24 sept 2009
126
0
6
Lycksele
Min lilla samling av energiburkar. Kan detta va något slags rekord? eller finns det nån som har fler? Vet inte riktigt vad varför jag lägger upp detta men kan bara vara en kul sak. har dock inte druckit allt själv:)


Visa bifogad bild 480
 
Last edited:
E

ejwbegysv

haha.. nice samling... Roligare att samla på ölburkar dock ;)
 

Gubben

Välkänd medlem
4 dec 2007
154
0
6
ajajaj, ser inte bra ut det där, tänker mest på din stackars kropp som måst bearbeta skiten.. :/
 

hajfen

Välkänd medlem
11 jan 2008
1.794
0
36
Strömsund
är det bara ajg som tycker energi dtyck e jävla dynga ? typ coola moppe pojkar p15 grejjer ? eller fan om man sal bli igg drick kaffe skiten funkar ju inte ens !:O
 

ProSled

Välkänd medlem
19 dec 2008
2.226
1
36
sparade också på sånt där skräp för 2-3 årsen, minns att jag hade över 20 olika sorter och bra många av varje, dock blev jag less på skiten och pantade det :becky:
 

groban

Välkänd medlem
10 jan 2007
3.251
4
38
Skellefteå
är det bara ajg som tycker energi dtyck e jävla dynga ? typ coola moppe pojkar p15 grejjer ? eller fan om man sal bli igg drick kaffe skiten funkar ju inte ens !:O
Du verkar ha druckit några monsterburkar själv med tanke på farten du hade då du skrev inlägget!!
 

MrMunken

Välkänd medlem
10 okt 2004
752
1
18
Rossön
inte ett dugg häftigt enligt mig, mes patetiskt...
Äh, är ju roligt att samla på grejer, sedan vad man samlar på har mindre betydelse. :)

Har själv en skaplig ölburkssamling som ska få komma upp på hyllan igen nu när frugan flyttat :p Ungkarlslya all over again!
 

ProSled

Välkänd medlem
19 dec 2008
2.226
1
36
Äh, är ju roligt att samla på grejer, sedan vad man samlar på har mindre betydelse. :)

Har själv en skaplig ölburkssamling som ska få komma upp på hyllan igen nu när frugan flyttat :p Ungkarlslya all over again!
Precis ! :D
 

froomelom

Välkänd medlem
1 sept 2008
342
1
16
lule
Whow..fin samling.. satan va det där ska ha kostat.. känner för övrigt ingen som har en sån där stor samling.. sen är det jävligt praktiskt om man är under 18 å en föräldrar inte gillar om man tar en öl me sina kompisar då å då då man bara kan stoppa in dem längre bak utan att nån märker det