A AC_zr Välkänd medlem 2 sept 2008 1.074 0 16 vilhelmina 22 nov 2009 #21 Xz3r0 skrev: En "kompis" i mina yngre dar sparade sina använda kondomer.:eyebrows: Click to expand... hahaha fy fan va äckligt :shocked:
Xz3r0 skrev: En "kompis" i mina yngre dar sparade sina använda kondomer.:eyebrows: Click to expand... hahaha fy fan va äckligt :shocked:
oliverandersson Välkänd medlem 14 jun 2009 2.100 1 36 örnsköldsvik 22 nov 2009 #22 Xz3r0 skrev: En "kompis" i mina yngre dar sparade sina använda kondomer.:eyebrows: Click to expand... haha där går gränsen
Xz3r0 skrev: En "kompis" i mina yngre dar sparade sina använda kondomer.:eyebrows: Click to expand... haha där går gränsen
groban Välkänd medlem 10 jan 2007 3.251 4 38 Skellefteå 22 nov 2009 #23 Xz3r0 skrev: En "kompis" i mina yngre dar sparade sina använda kondomer.:eyebrows: Click to expand... haha..wtf! Hoppas att han bara sparade dem och inte spolade ur dem för att sen återanvända dem!!? Billigt: Ja Miljövänligt: Ja Äckligt: oooooja!
Xz3r0 skrev: En "kompis" i mina yngre dar sparade sina använda kondomer.:eyebrows: Click to expand... haha..wtf! Hoppas att han bara sparade dem och inte spolade ur dem för att sen återanvända dem!!? Billigt: Ja Miljövänligt: Ja Äckligt: oooooja!
T Trices Välkänd medlem 18 mar 2009 973 0 16 32 Plats 22 nov 2009 #24 Xz3r0 skrev: En "kompis" i mina yngre dar sparade sina använda kondomer.:eyebrows: Click to expand... En kompis sa du va? Jo det brukar låta så... "Min kompis har..." :bootyshake:
Xz3r0 skrev: En "kompis" i mina yngre dar sparade sina använda kondomer.:eyebrows: Click to expand... En kompis sa du va? Jo det brukar låta så... "Min kompis har..." :bootyshake: