Extremt billiga ContourHD

R

räsern

Otroligt hur billiga kameran blivit jag har en GoPro men använder heldre Contour pga smidigheten och för att den är diskret!
 
W

Wettainen

Satan!
Såklart har man inte pengar över förrän nästa månad då jag köpte skoterkläder för allt! :mad:
 

Chris

Moderator
15 apr 2010
5.213
3
38
Nol
Men där ingår inget hölje som jag förstår...det bör man väl ha om man skall filma ute med skotern...eller?
 

m0ngoloid

Välkänd medlem
13 aug 2010
5.346
2
38
Norsjö
håller med chris ,, för när man trycker på köp så kommer alla tillbehör fram , och där finns det höljen osv , men nog håller den ändå :)
 

Tobbe...

Välkänd medlem
2 jan 2006
3.164
5
38
Västernorrland
Jag har en som jag visserligen har ett hölje till-men aldrig använder. Den har varit med om snart sagt allt utom vinterbad utan att det märkts på den.
När jag läste instruktionerna till "skyddspottan" så stod det ngt om att man skulle använda den vid tex dykning i både salt och sötvatten-och då vände jag på resonemanget och tänkte att "jag har inga planer på att dyka nånstans med skotern, varken i sjö eller hav".

Den fungerar alldeles utmärkt.
Pratade med en representant som delade ut reklamgrejor för Contour vid X Games förra året, och han sa så här: "Contour kan inte rekommendera ngn att köra skoter utan fuktskyddet, för då blir dom ersättningsskyldiga om kameran skadas. Men ingen av varken skidåkarna eller skoteråkarna som använder kameran gör det ihop med det extra skyddshöljet"
 

LynxtuktarN

Välkänd medlem
11 jan 2011
1.124
4
16
Obbola
Men vafan, brorsan o jag beställde igår från Ridestore där samma kamera kosta 1300 typ...Fan att man int såg denna tråd före haha =)
 

JohanWallin

Välkänd medlem
22 nov 2010
330
0
16
Bäschö !
Ja 995 står det för mig nu med, var den ännu billigare innan då räsern eftersom folk skriver att dom höjt den nu?

Tror nästan att jag måste beställa en jag med !!!