jo de blir den ju., men jag köpte inte en rmk för att var värst på led. har du dämparna hårt spända blir den inte så vinglig!Och lite vingligare på led..
Det fattar jag också, jag ville bara förtydliga lite..jo de blir den ju., men jag köpte inte en rmk för att var värst på led. har du dämparna hårt spända blir den inte så vinglig!
Du har väl ingen Summit x-RS -08 för fan!?Nuvarande Summit X-rs 800R -08 :
Tog bort plastskyddet vid variatorn...
Flyttat fram styret.
Tagit bort rutan (ruskigt dyr om man pajjar den).
Handtagsskydd (Snålt som fan att det inte följer med).
KOmmande fix :
Om inte BRP fixar variatorn så får jag väll fixa det själv...
Tycker överlag att X-RS:en är en mycket kompetent skoter direkt ur kartongen faktiskt..
En viss Moderator är så skrivkåt att han har missat att det här är yamaha avdelningen;Dnu har ni svävat iväg lite. håll er till ämnet. beskrivningar på förbättringar eller annat som har gjort maskinen bättre och vi håller oss till YAMAHA.
Inte vet jag men som trådstartaren skriver så skriver han inte att det enbart gäller yamahagetter men alla får ju tolka det som dom vill.En viss Moderator är så skrivkåt att han har missat att det här är yamaha avdelningen;D
Titta en gång till så får du se.Inte vet jag men som trådstartaren skriver så skriver han inte att det enbart gäller yamahagetter men alla får ju tolka det som dom vill.