Få phazer rtx piggare utan turbo

Larsson400

Välkänd medlem
30 jan 2006
264
0
16
Storvik
Har precis testat min nya Ultra-Q dämpare, min första känsla var att den blev piggare! Inte så högt ljud heller utan helt lagomt :)

Den var oxå väldigt enkel att sätta dit, instruktioner och en mall för att kapa avgas på rätt ställe följer med!

Honung

Välkänd medlem
26 feb 2007
728
2
18
Östersund
Skulle vara roligt att prova en Phazer, för det är ju ett klart vettigt alternativ om man vill börja åka fyrtakt! :)

Om man viker av leden, är den som ett stort jävla bojsänke, eller går den hyfsat? :D

Vad gäller att vässa, så måste ju avgassystem, och se över drivlinan (variatorer och matta) vara det bästa,.
Kan bara utala mig om mtx och den är allt annat än ett blysänke, en mycket trevlig maskin tycker jag mycket mer lätthanterlig en min nytro xtx men visst nytron har ju lite mer effekt att trycka på med men blir ju oxå lite bökigare och hårdare att köra sen kanske man inte ska ge sig på de största topparna direkt utan lära känna maskinen lite bättre. När jag kör mtx är det jag som bestämmer vilket inte fallet inte alltid är när jag kör nytron:)

Emme.G.H.

Välkänd medlem
10 nov 2009
2.056
0
36
Tja

Kollade på videorna och märkte att det såg likadant ut som på min...har jag också en Ultra Q? om det alls går att se:eek:

P.S. Köpte från yamaha begagnat så vet ej vad som gjorts på den :eek:hwell: