Företag som säljer SLP PP-skidor med Yamahafästen mellan Hudiksvall & Vemdalen?

Mhjax

Välkänd medlem
27 mar 2005
630
0
16
Sv: Företag som säljer SLP PP-skidor med Yamahafästen mellan Hudiksvall & Vemdalen?

Jag är sugen på ett par Vita SLP till min XTX, gjorde som MM700_Lule sa och drog iväg ett mail till Slep-Part.com får vi se, 330$ för ett par kompletta skidor med allt, alltså 2 191,33kr plus frakt, det är nära nog halva priset mot i Sverige då kan de vara värt att beställa från utomlandet :)

Honung

Välkänd medlem
26 feb 2007
728
2
18
Östersund
Sv: Företag som säljer SLP PP-skidor med Yamahafästen mellan Hudiksvall & Vemdalen?

V
Vi testade det först, men det kändes som att skidorna blev lite väl stum. Men eftersom det står i instruktionerna att det ska finnas "rubber" med i satsen så borde man inte behöva använda orginalgummit, tycker jag.

Stumt är det bara några km så kör med dem en dag så kan jag lova dig att de inte är så stumma längre:) till mina följde det inte med nå "rubber".

MM700_Lule

Medlem
27 jan 2011
30
0
1

Har du beställt utan stålen då eftersom du fick billigare (du skrev kompletta med allt men det är ändå 70 dollars billigare.
Finns ju 4 delar, hooks, skida, stål, fästen att bestämma sig för.

Själv så valda jag styrstål: Carbides 4 X 75 och de verkar fungera bra, blev inte nervös eller så på led.

Älskar de nya skidorna, alla som skriver om mountain max skriver att det är skit skidor orginal och nu kan jag bara hålla med. Nu går det ju styra i pudret utan att svettas alltför mycket.

Oh nooo... I gott robbed!!
=)

Mhjax

Välkänd medlem
27 mar 2005
630
0
16

Priset för kompletta med stål och allt var 330$ med frakt 400$