f7-f6 05

E

Ej medlem/Inloggad

Rotax Power

Ski doo har alltid varit snabbast i toppfart.
 

Hellboy

Välkänd medlem
25 okt 2004
2.255
5
38
Ske-å
Som någon talare sa tidigare, det är ju acc:et som e det roliga..inte så ofta man ligger å pressar toppfart precis :rolleyes: Var dock inget arctic fan tills F-serien släpptes, den är så jäkla läcker :D
 

Metta

Välkänd medlem
26 sept 2004
426
0
16
Skellefteå
Tycker både 03:ans och 04:ans F7:a har gått bättre än 05:eek:rna. Dock ska ju boxen programeras om på 05:eek:rna också, så snart är väl det problemet ur världen.

Men jag tycker då att 05:an jag har provat är allt annat än pigg, dock är fjädringen helt underbar!

/Mattias
 
E

Ej medlem/Inloggad

aaa

Fattar inte varför alla gnäller på arctic's F modell , Själv e jag inget stort arctic fan, men dom går för***** fint, många polare glider på sånna både M7 och F7 ! Sluta Gnäll!


Men ja säger bara Rotax grabbar finns inget bättre ;)
 

Björne

Medlem
18 nov 2006
28
0
1
Det är inget fel, jag har fått upp min i 158km på mycket fint underlag. O det enligt mätaren då. Så snabbare än det går den inte. Jag körde mot en revo 800 o jag tog den i acc, men sen när min bottnat tog han in på mig. Revon går nog 5-10 km till på topp hastigheten. Men huvudsaken är väl att man har klipp i grejorna o inte en hög topp hastighet. O vill man ha det får man väl dreva om då.
går 05:eek:rna så dårligt!! fan min 04:a gjorde 175 sen flög remmen... de va spik orginal endast ändrad programvara... Kör R-evo nu som ja inte ens ha prövat men lutar åt ett köpa -06 en F7 igen i jan
 

stecka

Välkänd medlem
24 okt 2005
3.128
1
36
Jämtland,Lit
Det beror helt på vilken maskin du får tag i skiljer mkt från maskin till maskin. Det finns mkt enkla medel för att få fart på dom med lite pengar.
 

MrSup

Välkänd medlem
tja!
jag kan hålla med om att 05-ans F7 känns slö jag har ägt en 03-a och den funkade kannon för mej motför 05-an jag äger nu

men nu ska snart motorn sättas ihop på 05-an å då blir de 160hk + så då är den nog inte slö längre :D