precis , jag vet "ingenting" om dämpning , men om inte skoten går upp i maxhöjd bara för Att den är obelstad så behöver inte det betyda att ngt är trasigt .. hur beter sig alla andra std f7r ?
Tog bilden med pappas mobilkamera lite snabbt..(flickvännen var här och jag tänkte att jag skulle skynda och lägga in en bild istället för att stå där och fundera) vet inte om den visar hur spänd dom är? eller?
OKEJ! anade att det var så men vilket håll det orkade jag inte ta reda på Tack! får hem ena boggie "railen" från svetsning i slutet av veckan och då spänner jag fjädrarna
arctics boggies är lite luriga att känna på när skotern står still. är underlaget knöligt så kan det kännas som att det sitter en cycelpump i stället för dämpare trots att det är bra grejor. Man får testköra och se hur det funkar.
Fasen va dum jag var förut när jag skrev tråden -.- Men det räcker väl att sätta bakre boggiedämparen på lösaste läget. man behöver ju inte stå rakt som en spik för att ha roligt vad finns annars att göra i så fall?