Fick min RS Vector Mtn!

yel_low1

Semi PRO sledder
12 okt 2004
288
0
0
Sunderbyn
maskinen kom igår(fredags) :) de fick endast 2maskiner nu men de kommer in fler snart, fan va kul, synd bara att vi inte har nå snö än, is finns iaf... sen ur tjock den är...:eek:

extrakylaren sitter original på dom :cool:

skidorna är riktigt breda och fina :D

jaja håller nu på å montera ihop den, den var i mer bitar än jag trodde...:rolleyes:

de blir väl provstart senare idag och ett obligatoriskt gräsmatte-race!

yel_low1

Semi PRO sledder
12 okt 2004
288
0
0
Sunderbyn
backen skulle komma nästa vecka, jag har massor med bilder sen ihopmonteringen men jag sitter på modem... och har ingenstans att lägga upp dom nu, ska se om ja kan grejja ihop nå till veckan :D

draget passar INTE! så ja skiter i det de får det tillbaka... boggiehjulen passar bra iaf, och motorvärmaren:D

provstartade den och lät den gå nyss i nästan en halvtimme tills templampan tändes :eek: jaja de var med flit måste juh se så de funkar!

de var en hel del att montera ihop, de var mycket smågrejjer och utan monteringsanvisning så vart de lite klurigt.

jkarlss7

Välkänd medlem
1 jan 2000
179
0
16
Luleå
Bra, då kanske även min kommer till veckan, ser fram mot bilderna :D

Så extrakylaren var standard??!! Jag har hävdat detta med en dåres envishet men på Hed's har dom sagt att så är inte fallet. Nu kom ju beviset.

Nu är det ju bara snön kvar då, men vi får väl köra in dom på blankisen :p

Heggan

Välkänd medlem
4 okt 2004
386
0
16
41
Luleå
jkarlss7 När bokade du din maskin?? Visst vare 10 maskiner dom hade fått tag på...!???
Hoppas det blir nu till veckan oxå.. Tar det med en nypa salt dom har sagt att den ska komma nu till veckan nu 3-4 gånger:confused:

jkarlss7

Välkänd medlem
1 jan 2000
179
0
16
Luleå
Hmm, jag var ialf nr 8 (den sista som fick en innan Fredrik fick tag i 2 till).
Skulle tro att det var för ca: 3-4 veckor sedan..

yel_low1

Semi PRO sledder
12 okt 2004
288
0
0
Sunderbyn
jo mätaren e svart, var å körde på gräsmattan idag, fan den gjorde skidlyft! WEEEE:D !!!

den gick riktigt sött, lite trögt, den e juh trots allt lite "RÅ" i alla delar, de blev 700meter runt runt;)

nu har jag bilder, enklast är väl att skicka dom via ICQ?

Heggan

Välkänd medlem
4 okt 2004
386
0
16
41
Luleå
Weeh nu har jag äntligen fått min maskin:D Står inomhus nu för polering:cool: och modifiering....