Detta är ju en RMK av senare modell. Den här bilden var uppladdad här på Snowmobile. Du kanske kan ta reda på vem det är och fråga honom?
![]()
Jo, om han inte hade försäkring på den så är det riktigt dyrt och mycket jobb.haha är det kylarvätskan som är på backen?, fyfan va dyrt de ska va och reparera den:argh:
jaadu. mina fotsteg har spruckit just där dom nitatfast fotplattan som går in mot motorn dom har ju satt 3 nitar i själva fotstege sen har de spruckit, åh de är ganska mkt jobb som jag hållit på för att få de funktionellt och fint såå vill inte hamna i hans lägeJo, om han inte hade försäkring på den så är det riktigt dyrt och mycket jobb.
Tycker dock det roligaste är hur han står och håller i bakpartiet med en hand :laugh: Kanske lite sprucket :aetsch: Sen bör det väl vara läge att renovera boggien efter det därjaadu. mina fotsteg har spruckit just där dom nitatfast fotplattan som går in mot motorn dom har ju satt 3 nitar i själva fotstege sen har de spruckit, åh de är ganska mkt jobb som jag hållit på för att få de funktionellt och fint såå vill inte hamna i hans läge![]()
är de så där mycke boggien ska vara knäckt på skotern för att åka ledhaha är det kylarvätskan som är på backen?, fyfan va dyrt de ska va och reparera den:argh: