Någon som vet om man skulle kunna sätta dit en sno pro dyna från en -04 och uppåt?? (med viss mod.) om den är högre?Tack, ser ju bra ut. men finns det någon länkad sida där dom finns att köpa?
MVH
ingen som vet?Någon som vet om man skulle kunna sätta dit en sno pro dyna från en -04 och uppåt?? (med viss mod.) om den är högre?
Tacksam för svar
hm, men snopro tanken är ju mycket minde än firecat tanken, och jag vill ju kunna köra ett par mil innan ja måste tanka. Det bästa skulle vara om man kunde sätta dit dynan direkt mot firecat tanken men problemet blir nog att passformen kommer att vara ojämn vid tanken..jag trro nog att du måste köpa en snopro tank till dynan ifall du ska byta... (tror jag) men det skulle bli riktigt nice
lägg gärna upp lite pics när du är färdig med höjningen
Lycka till!
vi tänkte på en arctic cat snopro 440 från -04 till -06.Ja kanske ska sälja min dyna.
Den är röd/svart.
När ni snackar sno pro menar ni 440 modellen då eller.
Med sno pro menas väl utrusningspaket eller?
Jag har då en F6 sno pro.
hm, men snopro tanken är ju mycket minde än firecat tanken, och jag vill ju kunna köra ett par mil innan ja måste tanka. Det bästa skulle vara om man kunde sätta dit dynan direkt mot firecat tanken men problemet blir nog att passformen kommer att vara ojämn vid tanken..