Det är inte det som är poängen klarar man av att annonsera på internet klarar man av att svara på email
Det mesta jag köpt på internet skotrar bilar etc har jag mailat på först
kan även jag tilläga att de brukar vara så att man vill ha fler bilder mm på nåt man är intresserad av för ofta kan de vara nån skitbild som man inte ser ett dugg i vilket skick skotern är då kan de ju vara bra om dom har mail.
men ja giller inte sånna som skickar i väg mail om byten med min rostiga fård eskort eller nåt likande
bäst är i allafall å ringa bilda sig en liten uppfattning om hur seriös han som säljer den verkar vara.
de ja som köpare kan bli irriterad över är sånna som inte säger sanningen på en gång om de är tex om man frågar vilket skick mattan är så får man som svar:den är i fint skick å allakammar kvar vad ja vet. så kommer man fram å kikar så är de många kammar som är av finns hur mycke som helst av dumma saker som många säljare försöker å dölja.
tycker i allafall de är bäst om man som säljare säger dom fel som är eller har varit ja köper hellre en sån skoter som ja känner att säljaren pratar sanning å säger dom fel som är en att nån säger att den är i hur fint skick som hellst å man kollar så är de nå rat.
vad de gäller prutning så ska de ske på plats eller så om man kollat på skoter men hans kompis eller nåt liknande så kan man ju ringa upp å ta de då i sånt fall över telefonen undantag om man åker 20 mil enkel resa eller nåt liknande. men då ska inte de vara de första man frågar utan de tar man som en sista fråga i sånt fall lite snyggt.
blev väldigt långt men men