Sedär, de var farfar som var och Besiktade de för jag är borta och jobbar. Tack så mycket!Jag såg din släpvagn live på bilprovningen idag då jag besiktade min pluttiga släpvagn.
nu har jag komplex för storleken
förövrigt såg den nice ut.......
Jag tror tyvärr inte att de går då axlarna är klassade för 750kg styck. Men de hade helt klart varit fint om de hade gått!Grattulerar till reggningen. Du har fått till ett stort och snyggt släp.
BTW, kan man inte typa upp det en aning på någe sätt utan att måsta byta axlar och kulkoppling osv?
Vore ju fint med en totalvikt på 2000kg.
Jo de kommer det göra får jag hoppasGratulerar
Synd på vikten, men den lär ju absolut tåla fyra skotrar om man säger så..
Antar att ni har en annan bil då ni drar fyra skotrar på det där? Passaten får nog jobba för allt den är värd annarsNog rymma det fyra långa skotrar gott och väl. Ska ta en bild imorrn när de är fullastat http://img.tapatalk.com/d/13/01/24/a2anabun.jpg
Sent from my iPad using Tapatalk
Haha joo vi har en annan bil, de är därför jag har ställt skotern bakåfram för dämparna är så himla slut så dragkroken tar nästan i backen. Ska bara dra den en mil med passatenAntar att ni har en annan bil då ni drar fyra skotrar på det där? Passaten får nog jobba för allt den är värd annars
Ett tips om du ska byta: Jag köpte 4 fjädrar och dämpare ink lagringar på Tyska ebay för 2500:-Haha joo vi har en annan bil, de är därför jag har ställt skotern bakåfram för dämparna är så himla slut så dragkroken tar nästan i backen. Ska bara dra den en mil med passaten
Blir inga som helst problem.Nog rymma det fyra långa skotrar gott och väl. Ska ta en bild imorrn när de är fullastat
Åfan, då ska jag kolla där!Ett tips om du ska byta: Jag köpte 4 fjädrar och dämpare ink lagringar på Tyska ebay för 2500:-
Ja de är riktigt skönt att dra, man känner då inte guppen för fem öre. Den går som ett strykjärn efter vägen.Blir inga som helst problem.
Fick på fyra på min i helgen, 6x2,20, Alla frammåt - Gick som en dans så du lär inte ha några problem.
Men jävlar va sugen jag är på ett sånt chassie du har.
Jag gjorde som så när jag förra året renoverade ett mindre släp och bytte all el samtidigt.Hur har du gjort med lampövervakning och canbus som finns på nyare bilar då du har allt i led?